https://www.revista5w.com/newsroom/diccionario-de-la-paz-53155
Las noticias: https://www.eldiario.es/internacional/siete-trabajadores-world-central-kitchen-asesinados-ataque-israel-gaza_1_11260455.html
https://www.eldiario.es/era/llados-canovas-trampa-gurus-libertad-financiera_1_11255546.html
ANEXOS
https://www.youtube.com/watch?v=5AxdhGTsIOQ
https://news.un.org/es/story/2024/03/1528636
https://www.revista5w.com/newsroom/jovenes-en-movimiento-103608
https://es.slideshare.net/JosLuisGarridoMonge/tipologa-textual-2-3-1-bach
https://www.latorredelpirata.com/g%C3%A9neros-y-tipolog%C3%ADas-textuales.php
https://irlandesasmadrid.org/wp-content/uploads/2020/12/TRABAJO-LENGUA-3oESO.pdf
UNIDADE 4: Dedicaremos esta unidade didáctica á argumentación aínda que tamén deberemos previamente traballar a exposición e cos elementos de coherencia, cohesión e adecuación fundamentais á hora de redactar textos. A argumentación é un tipo de discurso mediante o cal o emisor, por medio de probas e razoamentos, pretende convencer ao receptor da verdade ou da falsidade dun xuízo ou dunha opinión. A argumentación é a base de moitos xéneros textuais como os artigos de opinión, editoriais, debates, ensaios, anuncios publicitarios e outros, pertencentes a disciplinas científicas, humanísticas ou xurídicas. Pode realizarse no terreo das opinións (por exemplo, editoriais xornalísticos) e no dos feitos (por exemplo, sentenzas xudiciais ou demostracións científicas) e en situación comunicativa bilateral (debate) ou unilateral (editorial).
No hay comentarios:
Publicar un comentario